מעבר משרד

שלב א’: התכנון וסיור מקדים במשרד החדש

חשוב  להזמין  את אנשי המחשוב לסיור במשרד החדש עם הקבלן\חשמלאי  כדי לבצע תכנון נכון של  תשתיות המחשוב. יחד אנחנו נבין את כל הצרכים והמכשולים שעשויים לעלות במשרד החדש .

יש לבקש מהאדריכל\קבלן סקיצה מסודרת הכוללת מספרי עמדות, נקודות רשת, חשמל וטלפון

מעבר משרד עם לובל נטוורקס שירותי מחשוב

שלב ב’: ניתוק ציודי התקשורת

פירוק המחשבים, שרתים וציודי התקשורת  במשרד נעשה ע”י צוות מקצועי של חברת גלובל נטוורקס

יש לזכור שאנשי המחשוב שלנו אינם מעבירים ציודים מהמשרד הישן למשרד החדש, לכן יש להתכונן מראש לחברת הובלות  שיעבירו את כל הציוד למקומו החדש.

אם החלטתם לבצע אריזה  בעצמכם מומלץ לרשום על כל ארגז שם של העובד , ואת מס’ החדר במשרד החדש

שלב ג’: יום המעבר

דאגו לתשתית אינטרנט פעילה במשרד החדש לפני שצוות של גלובל נטוורקס מגיעים.

צוות שלנו ידאג לחבר את כל ציודי התקשורת והמחשבים לרשת מנת שתוכלו להתחיל לעבוד במשרד החדש.

בהצלחה במעבר !

להתחלת השיחה
1
צריכים עזרה?
Scan the code
היי 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן