שירותי help desk השתלטות מרחוק

שירותי הלפ דסק למחשוב עסקים

מרבית תקלות המחשבים נפתרות ע”י טיפול מרחוק במחשב הלקוח.

  1. תמיכה מרוחקת על ידי השתלטות על מחשב הלקוח ממעבדת החברה.

  2. השרות מאפשר פתרון מהיר יותר לתקלה ומינימום זמן השבתה של הלקוח.

  3. החיבור מתבצע באישור הלקוח בלבד ומוגן מפריצה של גורמי חוץ.

  4. לקוחות שבמסלול ריטיינר נהנים משרות זה ללא כל תוספת תשלום.

צוות  Help Desk  זמין למתן מענה לתקלות משתמשים בשעות העבודה המקובלות (8:30-17:30) כמפורט להלן:

  • השתלטות מבוקרת ומאובטחת באמצעות TEAMVIEWER על מחשבי המשתמשים.
  • הגדרת משתמשים חדשים\ניהול קיימים\סגירת משתמשים של עובדים שעזבו
  • טיפול בתקלות  מערכות הפעלה  (Mac\Windows )
  • טיפול בתקלות אאוטלוק ודוא”ל
  • טיפול בבעיות הדפסה
  • טיפול באיטיות מחשב
  • טיפול בבעיות תקשורת
  • איפוס ססמאות למשתמשים
  • הגדרות וניהול הרשאות לפי הוראות SYSTEM
  • טיפול בבעיות אינטרנט מערכות SAAS ודפדפנים
  • המעטפת תינתן עי צוות מומחים בעלי הסמכות בינלאומיות  של גלובל נטוורקס

 

חדש !!! התחברות ותמיכה מרחוק גם לסמארטפונים וטאבלטים.
לקבלת מידע נוסף או תאום פגישה ללא כל התחייבות 072-3901120

מצטרפים למשפחת גלובל נטוורקס
ונהנים מהטבת הצטרפות משתלמת במיוחד - מערכת EDR או גיבוי בענן בחינם למשך שנה שלמה
להתחלת השיחה
1
צריכים עזרה?
Scan the code
היי 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן