תחזוקת מחשבים לעסקים

אחד משירותיה של גלובל נטוורקס כולל שירותי תחזוקת מחשבים לעסקים. שירות זה כולל תהליכי הרחבה, התייעלות ודיוק, תיקון פגמים ותקלות ועוד. 

הדעה הרווחת בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחזוקת מחשבים לעסקים היא שיש לטפל בפגמים ותקלות ולתקן דברים שמצריכים תיקון. גלובל נטוורקס מבצעים גם את שירותים אלו אך גם שמים דגש על חידוש תכנים, שיפור אלמנטים ושדרוג מתמיד. בנוסף לתמיכה הטכנית בשירותי תחזוקת מחשבים לעסקים אנו מקפידים על תחזוקת מחשבים ורשתות תקשורת באופן שוטף.

אנו בגלובל נטוורקס מעניקים לכל לקוח שירותי תחזוקת מחשבים לעסקים בזמינות מלאה וגם מרחוק ודואגים ללמד כל ארגון וחברה התנהלות נכונה וטיפים בכל הנוגע לעבודה מול מחשבים. התנהלות תקינה תאריך את אורח חייהם של מחשבי העסק/חברה ולחסוך עלויות מיותרות לתיקונים והחלפת חלקים או ציוד מלא.

אנו מציעים חבילות שירות שונות, גמישות שמתואמות באופן אישי לצורך העסק/חברה על ידי שירותי תחזוקת מחשבים לעסקים. הצוות המקצועי שלנו ידאג לייצר הגנה לכל עסק ע”י התחברות מרחוק לטיפול ופתרון בעיות באופן היעיל והמהיר ביותר וכמובן במידת הצורך הגעה פיזית לעסק על מנת לתת שירותי אחזקה שוטפת או טיפול נקודתי בשרתים ומערכות מידע. הניסיון הרב ששלנו מאפשר לנו לפתור כל בעיה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בכלל ותחזוקת מחשבים בפרט.

 

סל שירותי השירות והתמיכה שירותי מחשוב למוסדות

  • יעוץ תכנון, הקמה ותחזוקה של פרויקטים.
  • שילוב תוכנה יישומית בהקמת פרויקטים.
  • מכירת חומרה סטנדרטית.
  • מכירת חומרה ייעודית.
  • מיקור חוץ ברמה של מנהלי רשת, DBA, טכנאים, תפעול מיטבי ומלא של מערכות מידע, ניהול אתרים.
  • אינטגרציה של אפליקציות ויישומי מיקרוסופט.
  • אבטחת מידע, התאמת פתרון אבטחה, קישור מאובטח ומוצפן.
  • טכנולוגית CITRIX.
  • תכנון והשמה של מערכות HELP DESK ושל מרכזי בקרה.
  • אינטרנט / אינטראנט, תכנון, התקנה והקמה של רשתות LAN ו- WAN.
  • הדרכת תוכנות מדף ומערכות הפעלה.
  • תמיכה ותחזוקה לכלל ציוד המחשוב – ללא תלות ביצרן.

גלובל נטוורקס היא בעלת ידע וניסיון מוכח בתמיכת לקוחות בכל הרמות הנדרשות:

  • טכנאי שטחתמיכה טלפונית ו- HELP DESK.

  • תחזוקת רשתות מרחוק, ממרכז הבקרה של גלובל נטוורקס.

  • תמיכה ברשתות תקשורת מקומית.

  • הדרכות (במיתחם הלקוח או בכיתות לימוד מיוחדות).

מחסן חלפים

מחסן החלפים של גלובל נטוורקס מכיל מאות סוגים של פריטים.

פריטים אלה משמשים למגוון הרב של הציוד שאגף השרות מספק ללקוחותיו.

מעבדת שרות

מעבדת השרות של גלובל נטוורקס מספקת שרות תיקון לכל פריטי הציוד המועברים על ידי הטכנאים. המעבדה מטפלת ב מספר רב של פריטי ציוד בכל חודש, מבית יצרני הציוד המובילים בעולם (Multi Vendor).

תמיכה ברשתות תקשורת

מחלקה מיוחדת עוסקת במתן תמיכה ברשתות מקומיות Linux ,NT Win. המחלקה כוללת מהנדסי מערכות לתמיכה בשרתי Windows 2003 Windows 2008/2012 Exchange 2010/2013 Esxi ושרתי Linux.

פעילויות משלימות שדרוגים

אגף השרות בגלובל נטוורקס מספק שרותי התקנת רשתות, תשתיות מחשבים, הסבות והשבחות מחשבים במחירים מיוחדים ללקוחותיו. השירותים ניתנים באתר הלקוח ובאחריות כוללת של גלובל נטוורקס.

ציוד חליפי

ציוד חליפי ברמה דומה או גבוהה יותר, נמסר למשתמש באם נלקח ציוד שלו למעבדה. הטכנאי מתאים את הציוד לעבודה שוטפת, כולל התאמות והגדרות.

לקבלת מידע נוסף או תאום פגישה ללא כל התחייבות 072-3901120

להתחלת השיחה
1
צריכים עזרה?
Scan the code
היי 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן